Pages

sponsor bağlantılar

Pazar, Ocak 29, 2012

Örgü Bebek Babet Yapılışı



Babetin Yapılışı
15 zincir çektim; 15 tane trabzan yaptım. Uç kısımlarınınn ön kısmını aynı deliğe 8 tane trabzan yapıp zincirin karşını da 15 trabzan yapıp son deliğe 6 tarabzan yaptım.
İkinci sırada aynı şekilde trabzan yapıyoruz, aynı deliğe yaptığımız 8 ve 6 trabzanın il ve son trabzan üzerine bir diğerlerine 2 şer trabzan yaptım. 3 sıra sonra 1 sırada sık iğne yaypı sarı ipe geçtim.
Sarı ipte artırma yapmadan arka ilmeğe trabzanları yapmaya devam ettim; 2 sıra sonra önlerine bir delik boş bırakıp diğer deliğe trabzan yaptım. Üzerine çiçek yapıp diktim. Yanınada bağcığını 20 zincir atıp üzerine trabzan yapıp bitirdim.
resimlere tıklayarak büyük hallerini görebilirsiniz bebek örgüleri bebek battaniyeleri patik şapka modelleri

0 yorum:

Translate

Bu gadget'ta bir hata oluştu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites